Thigh-high

Idag var det soligt och 9'C, så jag passade på att ha på mig shorts, höga strumpor och höga skor idag! Det gillade förstås inte lärarna... Jag fick skäll 4 ggr, och en bad mig att följa med henne för att snacka om det här. Men varför skulle jag? Jag sa bara att jag redan snackat och att de andra lärarna sa att det var ok, bara idag (fast det sa de ju inte... ehehe..). Så jag kom undan. Busigt busigt! hah skoja






Min klädsel var ändå lite av ett helvete... Först stötte jag på min syrra som ba "asså eeeeeeeew..." men hon är bara en så jävla avundsjuk bitch så jag bryr mig inte. Sen var det nån grupp killar som "rawr"ade, så jag satte mig snabbt vid ett bord.

På vägen till toan under lektionen (egentligen bara för att slippa den jobbiga matten) var ju lång.
Först var det några killar som ville snacka, och frågade typ allt om mig. Sen när jag går iväg visslar de.
När jag typ äääntligen kom fram var det ännu en (skiiitsöt :D) som hälsade, "waoouuh"ade och visslade. SHIET! Typ lite annoying?

 

Aja, vem kan motstå lilla mig? Jag menar wohooo??? hahaha jkjk ;)

Oh btw, folk klagar ofta på att jag aldrig ler i foton. Då menar jag inte från kommentarerna på bloggen utan typ på photoshoots (där de ber mig le skiiitstort och visa tänderna som är skitsvårt!!), när jag skapar pass eller bara sisådär allmänt egofoton osvosv. Så nu tänkte jag bjuda på mig själv och ni får alla sitta och skratta åt mitt leende som ser helt FEL ut! Just därför jag inter ler på foton!



  

HAHAA aja kram

Kommentarer
Postat av: Pauline

Men vadå?? Det är ju jätte fint när du ler på bild!! Tkr du lätt ska göra det oftare! :D<3

2011-04-06 @ 11:38:57
URL: http://totallyhuman.blogg.se/
Postat av: Pauline

Och btw fett elakt att man nt får klä sig som man vill! Hahah.

Älska knä strumpor!!!<3

2011-04-06 @ 11:44:01
URL: http://totallyhuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0