Solsolsol!

Faaan vilken skön dag det var idag! Under eftermiddagen var det 15'C och jätte soligt så under rasten gick jag, Sara, Nora och Eleonor ut och satte oss under solen! Skitmysigt!

En annan great sak var att vår bildlärare inte kom på 15min så hela min klass stack på rast. Sen såg vivår vikarie leta efter oss så vi stack nånstans så han inte kunde se oss. Dåå kommer vår mentor och ba
"Har inte ni lektion nu?"
"eh... nä.."
"Har ni rast??"
"Jaaaa..... jätte lång rast!! :D:D:D"

så slapp vi henne. Whauh! Menmen, skitmysig dag var det, och vi åkte till en badmintonhall på gympan och spelade lite badminton och sånt. Också rätt kul!

 
 

Haha... Noras och min sko-bild. HATAR SKO-BILDER, SÅÅÅ OORIGINELLT! Men hahaha, det är vår humor... att göra parodi av ooriginella människor.

Ooooch på tal om vår och värme, jag ska jobba i en lolitabutik/marknad på körsbärsblomsfestivalen i kungsträdgården den 30 april kl 11-16. Moa, vår lilla lotita i klassen ska försöka dra med sina lolitakompisar! Kom du också, de säljer massa japanska saker, typ godiiis!!!<333

Moa gick lätt med på att fotas och läggas upp på bloggen :)
 

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0