Solenergi

Idag var det soligt och skitmysigt! Låg i hängmattan i en timme och åt glass och drack iste. Lever bara livet.

Jag är beroende av solen, och det förstår alla som känner mig. Elin frågadade idag vad jag gör i sverige. Jaadu... VAD FAN GÖR JAG HÄR??!! Jag behöver soool.

Från kl 4 till 9 jobbade jag med Sara i stallet. Det var skitmysigt och det var varmt tillochmed efter solnedgången. Under dagen när solen var uppe jobbade vi utomhus. Jag hade inte druckit något så det kändes skitkonstigt i mitt huvud så jag sprang in för att dricka vatten. Det tyckte Elin var kul och ba "jag trodde du gillade sol..?" jaa, jag älskar ju solen och tänkter gifta mig med den snart, men mit huvud gillar inte det.... Sara säger att jag laddar upp mig och lever på solenergi. Så sant.

Solnedgång från stallet


Jobbade i coolaste t-shirten


GE MIG MER SOL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0