Pinsamheter

I det förra inlägget lovade jag att skriva om det som den första som kommenterar vill att jag ska skriva om. So, here we go!



Eftersom att jag så himla ofta gör pinsamma saker, är det jätte svårt att säga vilket som var det pinsammaste, och jag har bara slutat bry mig om allt jag skämt ut mig för, så jag har glömt allt galet! Men eftersom att jag lovade kan jag berätta en sak som var lite pinsamt...

För ungefär 2 år sen hände detta. Min yngsta syrra hade plockat blåbär och satt det i en låda i bilen. Jag satte mig senare i bilen för att vi skulle ut och äta. Jag gick in till (egentligen satt vi ute för det var sommar) restaurangen och jag hade på mig vita rätt tunna byxor. När jag gick förbi alla bord och gäster stirrade alla på mig. Jag brydde mig inte om det för folk gör det väldigt ofta, och gick vidare. Sedan när jag skulle sätta mig i bilen igen märkte jag att mitt säte var helt rött. Så kom jag på att det var blåbären som jag hade satt mig på. Nu äntligen märkte jag att jag hade en skitstor röd fläck på rumpan och nedåt, som exakt ut som mens antar jag... Fläcken var otroligt stor och täckte HELA rumpan. Pinsamt? Ja, rätt så.



Om ni vill att jag ska skriva om något, kommentera! Ni får vara anonyma om ni vill, varken jag eller någon annan kommer att kunna se vem du är. Jag kan lova att skriva om det då, och det får handla om vadsomhelst!

Kram

Kommentarer
Postat av: astrid

haha gud va pinsamt erika! xD men märkte du inte att du satte dig i blåbär? xD

2011-04-09 @ 11:27:42
URL: http://tvspelsnord.blogg.se/
Postat av: Erika

Jo det gjorde jag, de va därför jaggick runt med det på rumpan!!! Haha neej självklart inte

2011-04-11 @ 21:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0