I'm Born as an Artist

Idag har jag redigerat några foton och printat ut dem. Shiet vad många fotopapper det gick åt för jag failade hela tiden med printern... Fotona kommer på bloggen troligen imorrn. Det var en extra uppgift som var frivillig för bildlektionen. Man skulle göra en affish för nån aktivitet i skolan. Ni kommer inte få se affishen men fotona kommer!

Egentligen har jag MVG i bild, men varför inte få MVG +++? Gillar ändå art så det gör jag gärna frivilligt!

Random bildeeer...
 

Sen skulle jag testa lite kläder för jobbet på lördag, och jag sminkades också. Jag åkte iväg till "arbetsgivaren"s hus och hon tyckte jag var skitsnygg! Haha, yay! Skorna dödade mina fötter för de e så höga och jag fick stå där ett tag när hon planerade allt som skulle hända.

JAG KAN VERKLIGEN INTE SÄGA VAD ELLER VART JAG SKA JOBBA, FÖR JAG VILL INTE HA STALKERS (ni vet vilka ni är) SOM KOMMER FÖR ATT TRÄFFA MIG. Sorry, men nej. Men fortsätt gärna stalka, haha!

Nu ska jag lägga mig, orkar verkligen inte tvätta bort sminket. Men jag bryr mig inte idag, Adam sa att smink alltid ser bättre ut dagen efter<3 och ja, det gör det (ögonsmink). Sååå, för första gången lägger jag mig med smink på!

Bild på mina spec-barn... Haha, sorry var tvungen



Lator


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0