HUR HÅLLER DU DIG SMAL?!

Får väldigt ofta höra av folk att jag är jätte smal, jätte snygg blablabla och även frågor om hur jag lyckas.

Såhär gör du för att vara så smal som mig!:

Ät skitmycket, nonstop så fort du får chansen. Småät, småät, småät, ät frukost, lunch och middag. Ät allt du får tag i som är gott. Bara ät, ät, ät och ät! Sen ska du antingen sitta framför datorn eller TVn hela dagen om du inte hänger med kompisarna!

Ja, så håller jag min vikt! Ärligt talat kan jag faktiskt inte svara på den frågan för jag gör bara det som jag skrivit ovan... Och nej, jag sportar inte. Har gymmat 1 gång i hela mitt liv. Jag rider 2ggr i veckan och jobbar i stallet 6 timmar i veckan. Så... nej, jag gör inget alls för att hålla min vikt, och NEJ JAG SPYR INTE UPP MATEN, FAN VAD ÄCKLIGT!

För att ge ett exempel på vad ätfreaket Erika äter när hon kommer hem från skolan är detta dagens mellanmål:


Yea, fan vad äcklig jag är!

Sen åt vi på Max som middag, jag åt en skitstor hamburgare  + pommes + läsk + lyxshake (den heter så..)

Jag blev så mätt att jag inte kunde röra på mig, och jag är fortfarande skitmätt! Dock är det inte så ofta vi köper snabbmat som middag ;) men ibland köper jag det som mellanmål HAHAHAHA asg

Aja, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0