Creating Music

Idag har jag spenderat min tid framför TVn, datorn, med modetidningar och min ukulele. Sov i soffan i typ 2 timmar och sen var det lördagsmys! Hade också hunnit köpa godis och pappa hade köpt chips så det var sisådär WOOHOO!

Jag tog 3 minuter åt att lära mig spela Lazy Song av Bruno Mars på ukulelen, och imorrn ska jag ta all tid jag kan åt att lära mig den på keyboarden. Sen ska jag spela in det, mixa och lägga till vocals. Får se om min syrra vill sjunga den, annars får jag göra det själv.



Ni anar inte vilken duktig sångerska hon är! Ärligt talat tycker jag att hon är en av de bästa, och är typ på alla de kända sångerskornas nivå, när hon väl försöker (vilket inte är så ofta). Men det är synd att hon inte alls är intresserad av musik (förutom att lyssna) och har inga framtidsplaner inom artisteriet. Men skitduktig är hon, och har hon en mikrofon i handen låter hon bara.. WOW! Ni ska höra henne sjunga If I Were A Boy av Beyonce. Det är typ hennes lilla specialitet! Hahaha

Här är en OSERIÖS låt hon sjöng med sin kompis om mig och Astrid. Låter helt ok, men som sagt, hon är helt oseriös och försöker inte ens sjunga bra alls... Men bara för kul skull, check it out (den brunetta är min syrra):


En annan oseriös


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0