Allt Möjligt...

Woups! Har visst inte bloggat på några dagar. Det e ju påsklov nu så jag är på lite lazy-feeling. Hahaha, men jo visst är de kul å blogga! Nu kör jag igång.

I lördags köpte jag en japansk modetidning igen! Jag är typ obsessed? Så nu under den senaste veckan har jag köpt två. En ViVi och en ny jag ville testa som heter SCawaii. SCawaii vad oxå väldigt bra så den rekommenderar jag!



De kostar runt 150kr per tidning.

Sen fick jag också ett påskägg av mina föräldrar! Mmmm<33333 Lite tidigt, men vad är ett påsklov utan påskodis? Sen köpte mamma Pocky, yaay! För många yumyum effekter? Sorry....

 

På eftermiddagen sprang jag och mamma några km för det var det absolut perfekta vädret för det! Också för träningens skull förstås...


Idag åkte jag skateboard med Nell och Sara i typ en halvtimme innan Sara och jag skulle ge oss iväg för att jobba i stallet. Sara började blöda från ett av betten hon fick... Lite ovanligt? Jag brukar ha bett över hela kroppen men då är det mer inre blödningar med svullnader och blåmärken... Nästan bättre med yttre blödningar :P



När jag kom hem redigerade jag klart en musikvideo, det tog ca 3 dagar runt 15-20 timmar att redigera. Thank god för jag har lov<333

Imorrn drar jag till stan och träffar världens underbaraste människor: Mika, Angie och Mamika! Vi ska shoppa och sen gå hem till Angie för att umgås. Ska bli jätte kul för vi har inte träffats på typ en månad!!!

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0