Sex and the city

Tjena

Kollade precis klart Sex and The City på vår nya bigga TV vi fick i julklapp (ja, egentligen var det ju mina föräldrar som köpte den som julklapp till hela familjen..).

Tänk att jag aldrig sett den förut. Hursomhelst, I loved it! Fick mig också att inse hur mycket jag ville ha en pojkvän... Jag e så cheesy men fan vad jag vill ha en!!! Ibland känns det som om jag aldrig kommer hitta någon, typ aldrig någonsin..? Kan typ bli ihop med nästan vem som helst nu, bara han inte är ful och OND. Aja, får fortsätta mitt lilla liv med mina kompisar. Vi har ju ändå alltid kul tillsammans! Haha, tönt Erika..


Min lilla pojkvän för tillfället. Egentligen e han gay... Han parar sig bara med killar. HAHA

Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0