Nerds & Nails

Okej, är redan tbx..

Klockan är snart 4am... Jag borde gå och lägga mig men jag är en nattuggla, kan bara inte sova. Såå.. jag tänkte nörda lite till! Tänkte visa några av alla mina nagelbilder, asså inten nagelfetish utan nageldesigns. Here u go!

Reptildesign. Ska lägga upp step by step bilder nån annan dag.


Leopard (Jag ÄLSKAR djurmönster<3)


iPods & Adam Lambert<3

Min lillasyrras naglar som jag fixade.

Småbarn ska ha lekfulla naglar = ett äpple!

Min andra syrras leopardnaglar. Att måla leoprints börjar bli en vana för mig..

Zebra



Hoppas ni fick inte inspiration! Fler designs väntar i mina filer + nya designs jag målar snart. Jag har också bilder av mina julnaglar som e uberfierce!

Och... många frågar mig om mina naglar är äkta, och ja det är de. Jag har aldrig använt lösnaglar, dock har jag ett oöppnat paket med coola lösnaglar, som jag kommer testa en vacken dag!

Puss å kram. Klockan är 04:06 och jag ska sova!

Kommentarer
Postat av: ida :D

Du får gääääääärna fixa mina naglar ;D

2010-12-28 @ 18:09:16
URL: http://ikkistar.blogg.se/
Postat av: Erika

Det gör jag gärna! x]

2010-12-28 @ 20:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0